Friday, July 4, 2014

Angan Angan

Salam.

Kalau kite cakap pasal angan angan ni. Confirm seluruh manusia kat dunia ni pernah berangan. Nak nak time tengah berak. Betul tak.? Confirm berangan punye lah. Jangan nak hiprokrit. Sebab name pun manusia, Lumrahlah berangan ni. Kalau tak, takkan wujudnye watak Mat Jenin kan.

Mase berangan tu, melayang layang lah sampai ke London patah balik Malaysia tapi singgah Jepun dulu makan sushi. hehehe. Konon dapat keje bagus bagus makan sebulan kat TGIF, rumah besar duduk 10 orang rase macam duduk sorang sorang, bini lawa macam Beyonce atau laki hensem macam Evan Peters. Pfftt! Tak boleh blah nak bini lawa cam Beyonce. Muke kene lah macam Jay-z ye dak. Bibir kene tebal bro. Kalo x tebal, pegi cucuk bontot lebah kat bibir. Confirm tebal kemerah merahan macam pakai lip ice.

Kalau aku, harus lah berangan nak jadi orang kaye.... hahaha tak lah, gile skema angan angan. Aku selalu berangan melancong ke seluruh dunia. Bukan sekadar melancong ke Indonesia ikut mak aku. Sebab bajet takde, jadi kene follow mak je lah, sebab x payah risau pasal duit. MakBank ade. hahaha

Bezanye, sama ade ape yang kite berangan tu jadi kenyataan atau tak. Adakah kite ambil ape ape tindakan untuk mencapai angan angan kite. Bertindak. Tu lah bezanye.

Macam aku... Aku memang pemalas, berangan je aku mampu. hahah. 'Ma.. lepas ni kalo mama nk g mane mane, orang nk ikut'.

Sekian.


No comments: