Saturday, September 20, 2014

LANGKAWI 2014

Salam.

Bebaru ni aku pegi Langkawi ngan famili aku. Jadi ade rase nak share cerita Langkawi lah nih. haha

Aku tahu, semua mesti penah pegi kan. SEBAB. nak beli coklat. SAME la wey. aku pon. Tapi aku beli kain batik gak. Caye tak aku pakai kain batik. Percaye lah. Kerana kain batik mungkin aku dapat kawin ngan datuk macam DCT.

Selama 4 hari 3 malam aku kat sane. Bilik aku amik kat Langgura Resort. Dah 2 kali aku tempah kat sini. Sebab selesa, bersih, dekat dengan pantai duduk depan Mall, senang nak jalan kat Chenang Street. Sile google kalau nk tahu lebih.

Banyak tempat yang aku pegi ngan famili aku.

  1. HIG - Beli coklat lah kan. Hari-hari pergi kot. 
  2. Idaman Suri - Coklat dh x jual. So, dah x bes kecuali makcik kuih kat tepi tu. hahaha
  3. Rams - Tempat aku beli Body Mist Victoria Secret. 
  4. Dayang Bunting.Eagle Feeding.Pantai Beras Basah.- Ini sangat best.
  5. The Pallet - Dulu best, Tapi sekarang baju dah kurang.
  6. Safarul Akmal. - Biase biase je. Beli spek kat sini.
  7. Restoran Aliah Seafood.- Dah kurang memuaskan. 
  8. Beras Terbakar. -Tak tgk beras pon. Beli kain batik sini ngan gamat. murahhhh
  9. Nusantara Gamat - Tak beli pape sebab dah beli kat Beras Terbakar. Tapi sini mmg ade macam macam r yang berkaitan gamat. 
  10. Chenang Mall. - Kedai coklat die bes n ade kedai tudung menarik kat situ.
  11. Laksa Ikan Sekoq Tip Top. - Memang TIP TOP. 👍👍👍👍👍
  12. Pasir Hitam. - Tak ade ape yang menarik nye kecuali pasir pantai die warne hitam.
  13. Kompleks Kraf. - Pegi tgk org buat kristal. Menarik menarik.
  14. Cable Car. - Dulu dah naik jadi kali ni g shopping area situ. Ade yang murah dari Chenang.
  15. Uptown Kuah. - Lambakan baju untuk perempuan...yang kurus. hahaha
Okay, ade lagi banyak, tapi dah malas type. Mase utk share gambar okay.

Laksa Ikan Sekoq Tip Top

Gerai Nasi Lemak Mak Tam

Pantai Pasir Hitam

This is me

Kompleks Kraf

Komplek Kraf

Kompleks Kraf

Erina at Kompleks Kraf

Dataran Helang

Dataran Helang

Eagle Feeding at Pulau Singa

The Family

Tasik Dayang Bunting

Eagle Feeding

Cable Car

Faizal's Crystal Blow Center

Faizal's Crystal Blow Center

Sekian hingga bertemu lagi kita Langkawi.


No comments: