Sunday, February 9, 2014

KUMPUL KUMPUL HEBOH HEBOH MELAKA

Salam.

Bulan December yang lalu pada tahun 2013, keluarga kami buat family day yang kecil-kecilan saja, kerana keluarga kami besar (mak aku je anak bongsu dari 20 adik beradik, boleh bayang x kazen aku de berape ramai hahaha) dan yang folo ni kategori kuantiti siket lah.

Kami sekeluarga sewa chalet (maaf xde gambo chalet). Ade 4 buah bilik, 2 bilik mandi & 2 tandas uk uk. dapor pon ade~ setiap bilik kipas, jangan risau panas sebab angin sepoi sepoi halaju kuat sentiase ade.

Kami berheboh heboh di sana selama 3 hari 2 malam. Suasana malam x sunyi sebab ade karaoke kat restoran berdekatan. kebetulan mase kami di sane tema lagu dierang, kilauan emas, jadi lagu lameee jelah yg kami dengo. hihihi seronok mak cik aku kot.

Kalau jenis yang lapooo je keje nye, kat depan chalet ni ade kedai makan 24 jam. anda disarankan cube maggi tom yam. perghh terangkat bulu mate kot. hahah

Aktiviti kami di same confirm lah mandi laut pagi petang, sukaneka anak anak & sukaneka ayah mak, berpanggang panggang & wajib makan makan. hahaha.

Jadi, aku nk share lah siket gambar gambar dari trip tu. Silekan.
























Haaa. hari yang nk balik pon sempat masak lagi tuuu, haha family aku ni kalo bab bab makan memang menang, tu pasal badan pon sihat sihat (ayat sopan siket).

Memang kami enjoy mase kat sane, rase nk pegi lagi pon ade~ dengan irama lagu lame, angin sejuk mejuk die, syiokk weh~

Kalu rase nk lepak lepak santai bole lah pegi sane. Tempat kat Pengkalan Balak, Melaka. Chalet kami duduk kepunyaan Pakcik Zainal Abidin, no tepon die 06-2641436 atau 017-2992329. 

Salam.

No comments: