Saturday, February 15, 2014

WRONG NUMBER

Salam.

Tgh hari tadi aku pegi majlis kahwin kawan Uitm kat Putrajaya. Nak jadi kesahnye aku ni dah lame r x bersosial bersame same geng Uitm. Maklum laaaa, dek kerana tugas (kunun) dan betapa pakar nye aku dalam mencari jalan utk ke tempat berjimba menyebabkan aku susah nk folo aktiviti dierang. 

Jadi aku kunun nak seperais r mereka dengan panggilan yang mereka tunggu tunggu kan dari aku. (Tunggu ke??) hahaha. Tepon Saleha dlu. Mesin jawab. Tepon Nan. Mesin jawab. Hahaha. Nampak x? Betape aku keep in touch ngan kawan kawan. Hahaha. 

Pastu aku call Dilla. Angkat. 
Laki jawab. Hello. 
Aku balas. Assalamualaikum. Dilla ade?
Die balas. Dilla? Saye Osman. 
Aku konfius. Errr...ok...bye.

Hahaha. Rupenye dah tuko no. Siap bgtahu aku dah haritu. Boleh pulak aku ni cerodik x updet no Dilla ni. Adoiii ape jenis kawan lah aku ni. Hahaha. 

Lepas ni, aku nk make sure aku msg bertanye kabar kawan kawan aku sebulan at least sekali. Hahaha. 

Ok. Bye. 


No comments: