Saturday, February 6, 2016

Charlie dan Tahi Lembiknya

Hari ni aku nak cite pasal kucing aku Charlie.

Ini cuma cerita kosong je. Takde pengajaran. Aku tulis sebab seminggu ni, Charlie buat aku bengang. Haha. Berak merata. 

Pehal lah. Stress siot tengok taik die. Stress sebab taik die lembik. Jenis keras tu ok la lagi. 

Aku suspect die sakit perut. Tapi adik die Naomei ok je. Makan benda yang same. Taik Naomei elok je keras lonjong. 

Minggu ni memang la menguji betul. 

Macam pagi tadi, aku bukak je pintu bilik aku. Tu dia~ 3 slepet taik kat muka pintu. 1 tu elok landing atas lapik kaki. 

Terus pening dengan bau die. Charlie lak dok nyorok nyorok. Phui. Tahu die buat salah. Tapi buat jugak. Siot je. 

Tengah hari tadi pun same. Berak dalam kaunter. Charlie nya elok je tido tepi korak duit. Hampeh. Selambe je die. 

Taik pulak bau bangkai. Argh! Stress.

Malam ni kamu tido luo Charlie.







No comments: