Friday, February 5, 2016

Pasar Malam

Hari Jumaat memang antara hari yang aku suka. Sebab pada hari Jumaat, kat kawasan rumah aku ade paso malam. Hehehe

Selalunye kalo pergi paso malam mesti aku beli nasi goreng sambal rm2.00. Jagung cup rm2.50. Ni dua memang wajib r aku beli. 

Dulu dulu mase aku memula pindah sini aku beli nasi kukus. Sedap weyh. Dulu aku beli sebab rm5.00 je. Tapi sejak die naik harga jadi rm6.00 aku dah tak beli dah. Hahaha. 

Mahal weyh. Bagi aku la. Lagipon skang dah ade nasi goreng sambal rm2.00. Murah dan banyak. 

Aku pergi paso malam slalu ye kol 6.30pm. Redup sket kan. On the way balik dari paso malam aku beli air kat kedai Aniq's Corner. Rm1.80 sebungkus ikat penuh. 

Ni memang menu aku tetiap hari Jumaat. 

Point aku cite pasal paso malam hari ni sebab hari ni hujan lebat. Tak dapat pegi lagi. I is sedih. 

No comments: