Saturday, October 11, 2014

Bukit itu tinggi. Lemak menjerit.

Aku seorang budak gemuk.
*heh*

Sebab nye mudah. Bukan pemalas. Tapi aku suke makan. hehe.
Pemalas tu maybe la ade sikit. Tapi takde la sampai tahap ape pon x lalu nak buat.
Okay. Aku bukan nak bicara semangat malas aku.

Ni cerite aku pernah folo kawan Uitm daki Broga.
Bodoh gile aku sebab kene tipu ngan kawan aku Nan.
Kate Nan, Broga tu macam pergi Afamosa je.
Macam Apek bawak anjing jalan jalan .
Dalam hati *o.. senang je*

Aku pon ok jela bile derang ajak. AFamosa je kan. Kalau ikutkan aku yang bambam ni, mendaki ni memang dalam kategori MUSUH la.

Tapi.. AFAMOSA je kan.... yeay yeay jom pergi.
*senyum gembira*

Bile sampai.
Ladang sawit....
err..okay....
*peluh didahi*

Tu dia. Jalan nak naik tu. Siyes tekejut usus aku. Sabar je  lah.
*terbeliak mata.*
*sumpah Nan berbakul bakul dalam hati*

Langsung tak AFamosa kot. Hampeh gile Nan. Apek kalau bawak anjing die pon mahu la anjing tu jerit jerit suare itik.

Tapi,

Alhamdulillah sampai juge lah aku kat atas tu walaupon termengah mengah macam lari pecut. Tu lah die nye. Kenape lah aku tak google dulu tengok Broga tu macam mane. aduuuui.
*tepuk dahi*






No comments: