Saturday, October 11, 2014

Happy Game is a Happy Place


Ni tempat kerja aku. Cantik kan. 
Gigih donlot app panorama. Ahaks. 
*muke bangga ala ala perasan*

Aku keje kat kedai game. Tapi x la expert sangat pasal game. Bole lah sikit sikit. 

Sebab kat kedai ni aku ade letak gelang yang aku buat. So sambil sambil la ni. 

Kedai ni abang aku punye. Ciss. Aku pon nak jugak. 
*setan jeles dah mari*
Hahaha

Aku keje sini sebagai kuli je. Sebab abang aku suke buli. Hahaha. 

Mampos kalau die bace ni. 

Hampir semua keje aku buat kalau aku ade. Tu sebab aku slalu cuti. Haaa... Lagipon mak aku slalu harapkan aku nak bawak kemane mane.
*muke bangge sebab mak sayang lebih*

Tu la agak nye bile aku ade kat kedai abang aku macam cover balik time time yang aku xde tu. Die pulak yang lepak lepak.

Yelah.... Boss kan. Mesti la lepak lepak. 
*mate keatas* 

No comments: